Βρείτε μας στο Facebook

English French German Italian Portuguese Russian Spanish Turkish

Βαρκαλάς

Βαρκαλάς, με ιστιοφορία μπούμας και μηχανή

Περισσότερα...

Το μοντέλο που παρουσιάζεται, αναφέρεται σε ένα υπαρκτό καίκι τύπου (Βαρκαλάς) Αγ Γεώργιος Ν.Β.299 - Πατρίδα Ζαγορά, των αφών Γκαγκάκη. Είναι το χρονικό της τελευταίας περιόδου μιας ένδοξης ναυτιλίας του τόπου, η οποία ξεκινά στα χρόνια της Τουρκοκρατίας (με μαρτυρία του 1639) και φθάνει να ολοκληρώνεται κοντά στο 1962. Η ιστιοφορία του καϊκιού περιορίζεται σε μία βοηθητική μπούμα, ενώ ως κύριο μέσο πρόωσης φέρει μηχανή. 

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Γιώργος Μπουζούνης

Περισσότερα...

«Ταξιάρχης» Σακολέβα με ιστιοφορία Πέννας

Περισσότερα...Το μοντέλο αναπαριστά ένα σκάφος Σακολέβας με ιστιοφορία Πέννας, βασισμένο στις πληροφορίες των βιβλίων «Ελ. Παραδοσιακή Ναυπηγική» του Κ. Δαμιανίδη, και «Last days of masts and sails 1925» του Sir Alan Moore καθώς και στο φωτογραφικά αρχείο του naftotopos.gr. 

 

  • Φωτογραφικό αρχείο: naftotopos.gr

Σχέδιο - κατασκευή / Drawing - Shipbuilder : Γιώργος Μπουζούνης

Περισσότερα...

Βαρκαλάς με ιστιοφορία Μπούμα

Περισσότερα...Αντίγραφο πραγματικού Βαρκαλά ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ το οποίο διασώθηκε από καταστροφή στο λιμάνι της Χίου. Το ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ κατασκευάστηκε το 1929 και οι διαστάσεις του είναι 14,4 μέτρα μήκος, 5,12 μέτρα πλάτος και 2,0 μέτρα ύψος. Φωτογραφίες από το πραγματικό σκαρί, παρουσιάζονται στο φωτογραφικό αρχείο. Υλικό κατασκευής γάστρας μοντέλου: πεύκο.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Μάρας Δημήτριος

Περισσότερα...

Βαρκαλάς με ιστιοφορία Μπρατσέρα

Περισσότερα...Αντίγραφο σκάφους μήκους περίπου 17 μέτρων, το οποίο υπήρχε πριν μερικά χρόνια να σαπίζει στα ναυπηγεία Κουπετώρη στην Σαλαμίνα φυσικά μηχανοκίνητο και όχι του 1900. Η ιστιοφορία αποτελείται από δυο «ψάθες» και δυο φλόκους που σύμφωνα με τον κ. Κ. Δαμιανίδη είναι ιστιοφορία μπρατσέρας.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Μπούτσης Κυριάκος

Περισσότερα...

Βαρκαλάς με ιστιοφορία Ραντοψάθι

Περισσότερα...Αντίγραφο παραδοσιακού Βαρκαλάς με ιστιοφορία «Ραντοψάθι» Κατασκευασμένο από ξύλο οξιάς, εξολοκλήρου στο χέρι (from scratch) καθώς και όλα τα εξαρτήματά του (καβίλιες, μπιγότες, μακαράδες, άγκυρες, αντλία, στρωμάτσα). Χρόνος κατασκευής περίπου 500 ώρες. Το σχέδιο της γάστρας είναι βασισμένο στο αντίστοιχο του «Αγ Δημήτριος». (Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική - Κ. Δαμιανίδης και ο εξαρτισμός του στον Γ.Κουτσοβίλλη.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Γιαννίκος Θανάσης

Περισσότερα...