Τρεχαντήρι μηχανοκίνητο «ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ» με βοηθητική ιστιοφορία μπούμα ή κότερο

Τρεχαντήρι μηχανοκίνητο «ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ» με βοηθητική ιστιοφορία μπούμα ή κότερο

Αντιπροσωπευτικό δείγμα Αιγαιοπελαγίτικου μηχανοκίνητου αλιευτικού σκάφους της δεκαετίας του ’50, με βοηθητική ιστιοφορία  (Mπούμας ή Kότερο), μήκους 10,5m. Το ομοίωμα (μοντέλο) κατασκευάστηκε με βάση ναυπηγικά σχέδια του ξυλοναυπηγού Κωνσταντίνου Χωριανόπουλου, σε κλίμακα 1:20

Όλα τα στοιχεία του εξαρτισμού και του εξοπλισμού του σκάφους κατασκευάστηκαν εξ αρχής (from scratch). Το τρεχαντήρι ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ. συμμετείχε στην Πανελλήνια Έκθεση Πλαστικομοντελισμού του 2019, όπου έλαβε χρυσό μετάλλιο.

 Υλικά Κατασκευής:

  • Ξυλεία: Καρυδιά, οξιά, Σφεντάμι (κελεμπέκι), Φλαμούρι, Aniegre και κόντρα πλακέ
  • Χρώματα: Ακρυλικά Van Gogh
  • Μεταλικά στοιχεία: Μπρούτζος, χαλκός, χάλυβας

Χαρακτηριστικά

Όνομα μοντέλου: ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ
Τύπος γάστρας : Τρεχαντήρι

Τύπος ιστιοφορίας :

 Mπούμα ή Kότερο

   
   
Κλίμακα : 1:20
 

 

Ολικό μήκος : 52,5 cm 
Πλάτος : 16,4 cm 
   
 

Φωτογραφίες από το μοντέλο

 

Φωτογραφίες από την κατασκευή

 

Βιογραφικά στοιχεία κατασκευαστή

Ο Ευάγγελος Α. Κουμαριανός γεννήθηκε στην Τήνο και ζει στην Αθήνα. Αν και ξεκίνησςε την ενασχόλησή του με τον ναυτομοντελισμό πολλά χρόνια πριν, οι επαγγελματικές και οικογενειακές του υποχρεώσεις δεν του επέτρεψαν να συνεχίσει, παρά μόνο μετά τη συνταξιοδότησή μου. Το τρεχαντήρι ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ. είναι το πρώτο που κατασκεύασε έκτοτε. Επιθυμία του είναι να καταφέρει να κατασκευάσει κάποια πιστά ομοιώματα (μοντέλα) ξύλινων σκαφών της «πρόσφατης» περιόδου, σαν αυτά που υπάρχουν, έστω και αμυδρά, αποτυπωμένα στην μνήμη του, και ει δυνατόν να έχουν σχέση με την Τήνο.

Ήδη εργάζεται για την ολοκλήρωση του ομοιώματος του περάματος ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ, μήκους 16,6m, το οποίο ναυπηγήθηκε στην Σύρα το 1953 από τον Νηρέα Μαυρίκο για λογαριασμό του τηνιακού καπτα-Νικόλα Αλοίμονου, το οποίο μετασκευασμένο από το 1991 σε σκάφος αναψυχής, πλέει ακόμα. Το ομοίωμα θα είναι σε κλίμακα 1:30 (μήκους 55 cm). Παράλληλα πραγματοποιεί επαφές και έρευνα για την συγκέντρωση στοιχείων και πληροφοριών σχετικών με επόμενο ομοίωμα, το οποίο θα είναι επίσης σκάφος τηνιακού καραβοκύρη (βαρκαλάς ή καραβόσκαρο).

(email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

 

 

Γιατί «ναυτότοπος»;

Διότι στο «ναυτότοπο» δεν περιοριζόμαστε αποκλειστικά και μόνο στον ξυλοναυπηγικό μοντελισμό, αλλά επεκτεινόμαστε και σε θέματα που αφορούν ευρύτερα στην ξυλοναυπηγική μας ιστορία και παράδοση, αυτό το πολύ μεγάλο κεφάλαιο του θαλασσινού μας πολιτισμού. Ζούμε σε έναν τόπο όπου η θαλασσα αποτέλεσε και αποτελεί βασικό συστατικό της επιβίωσής μας. Για αυτό και στο naftotopos, μέσα από την τέχνη του μοντελισμού, αλλά και με τη δύναμη που αντλούμε από το ενδιαφέρον σας όλα αυτά τα χρόνια, υπηρετούμε και προβάλλουμε αυτή την κληρονομιά υπεύθυνα, τεκμηριωμένα και με το καλύτερο δυνατό τρόπο.

naftotopos

Η σύνδεση του ναυτομοντελισμού με τη διατήρηση της ξυλοναυπηγικής μας παράδοσης. Μία συλλογική προσπάθεια, με στόχο την προβολή αυτού του μεγάλου κεφαλαίου του θαλασσινού πολιτισμού μας, μέσα από το διαδίκτυο.

Search

Στο naftotopos χρησιμοποιούμε cookies

Χρησιμοποιούμε cookies στο site μας. Μερικά από αυτά είναι υποχρεωτικά για τη λειτουργία του ιστότοπου, αλλά και άλλα που μας βοηθούν να βελτιώσουμε τη λειτουργία του καθώς και τη χρήση του από τους επισκέπτες μας. Μπορείτε να αποφασίσετε εσείς εάν επιθυμείτε την αποθήκευσή τους ή όχι. Παρακαλούμε σημειώστε ότι στην περίπτωση που δεν αποδεχθείτε την αποθήκευση cookies, ενδέχεται ορισμένες λειτουργίες του ιστότοπου να μην λειτουργούν πλήρως ή σωστά.

Διαβάστε περισσότερα στην Πολιτική μας για τα Cookies.