Ομοίωμα της γολέτας “Τερψιχόρη”, ίσως το πιο ξακουστό από τα πλοία της ιστορίας κατά τον Ναυτικό Αγώνα της επαναστάσεως του 1821. Το μοντέλο είναι αποτέλεσμα μίας σχεδιαστικής και μοντελιστικής προσέγγισης, βασισμένη σε ιστορική και ναυπηγική έρευνα της εποχής της ναυπήγησής του.
Ιστορικά καράβια
Αντίγραφο του Γαλαξιδιώτικου μπρικιού "ΝΑΥΣΙΚΑ". H κατασκευή του μοντέλου βασίστηκε σε μελέτη και σχέδια που έγιναν το 1998 από τον Κώστα Δαμιανίδη στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας φίλων του Γαλαξειδιού, που σκόπευε στην ναυπήγηση ενός Γαλαξειδιώτικου μπρικιού.
Ομοίωμα του ιστορικού μπρικιού με το όνομα ΑΡΗΣ όπου έλαβε ενδοξότατο μέρος στον Αγώνα της ανεξαρτησίας από τον οθωμανικό ζυγό. Είχε ναυπηγηθεί στη Βενετία το 1819 και είχε μήκος 30.5 μέτρα. Τα σχέδια του ΑΡΗ σήμερα πλέον δεν υπάρχουν, αν και από σχετικές πληροφορίες διασώζονταν μέχρι πριν τον τελευταίο μεγάλο πόλεμο.
Ομοίωμα της νάβας «ΑΧΙΛΛΕΥΣ» που ναυπηγήθηκε στις Σπέτσες το 1812 και ανήκε στην οικογένεια Μπόταση. Είχε μήκος τρόπιδας 38 ναυπηγικούς πήχεις και είχε κοστίσει 209 χιλιάδες γρόσια. Έλαβε λαμπρό μέρος σε πολλές ναυμαχίες του αγώνα. Είναι χαρακτηριστικό το μεγάλο ύψος των καταρτιών καθώς και η μεγάλη επιφάνεια της ιστιοφορίας της.
Τρικάταρτο ιστιοφόρο το οποίο κατασκευαζόταν κυρίως στα Ψαρά. Έπλεε στο Αιγαίο, μέχρι το 1875 σαν πλοίο παράκτιας αστυνομίας με το επίσημο όνομα Λιβυρνίς.
Τρικάταρτο ιστιοφόρο το οποίο κατασκευαζόταν κυρίως στα Ψαρά. Έπλεε στο Αιγαίο, μέχρι το 1875 σαν πλοίο παράκτιας αστυνομίας με το επίσημο όνομα Λιβυρνίς.
Αντίγραφο επαναστατικής Γαλιότας του 18ου αιώνα. Το μοντέλο που παρουσιάζεται είναι απο kit (εμπορίου) και έχουν ανακατασκευαστεί τα πανιά της ενώ έχουν προστεθεί η Γραικοτουρκική σημαία της εποχής και η Υδραίικη επαναστατική.